نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:01

فتاح: اعتماد به متخصصان داخلی یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های بنیاد مستضعفان است

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: استفاده از مشاوران و متخصصان داخلی در اجرای طرح‌های بنیاد مستضعفان یکی از کلیدهای موفقیت این مجموعه بوده است و معتقدیم بیش از بیش باید از توان شرکت های دانش بنیان و نخبگان ایرانی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح خط تولید کاشی پرسلان شرکت کاشی پارس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: خوشبختانه با همت مسئولان توانستیم در اوایل سال و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رشد تولید و مهار تورم خط تولید کاشی پرسلان را افتتاح کنیم.

وی افزود: جهت راه اندازی خط تولید کاشی پرسلان در این شرکت بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای ۳۶۰ نفر از مردم بومی منطقه و استان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: فشارها و تحریم ها  توسط رژیم ها و دولت های منفور نتوانسته فعالیت ما را در حوزه اقتصاد، تولید و... متوقف کند و ما همچنان با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و مجموعه مدیران با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

فتاح با اشاره به افزایش میزان تولید و صادرات با افتتاح خط تولید کاشی پرسلان گفت: با راه اندازی این خط تولید میزان صادرات این مجموعه ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: از محصولات تولیدی این کشور نه تنها در بازار ایران استقبال خوبی می شود بلکه در سایر کشور های از قبیل (عراق و سوریه و...) نیز بازار مصرف مطلوبی دارد و ۷۰ درصد محصولات تولید شده در این واحد تولیدی به کشورهای مذکور و سایر کشورها صادر می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: کالاهای تولید شده(کاشی) با بروز ترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته دنیا تهیه می شود که قابل رقابت با کالاهای تولید شده خارجی است.

فتاح از استفاده از ظرفیت و توان شرکت های دانش بنیان در راه اندازی این خط تولید خبر داد و عنوان کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری و در راستای اعتماد به نخبگان و جوانان داخلی، از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بهره گرفته شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: استفاده از مشاوران و متخصصان داخلی در اجرای طرح های بنیاد مستضعفان یکی از کلید های موفقیت این مجموعه بوده است و معتقدیم بیش از بیش باید از توان شرکت های دانش بنیان و نخبگان ایرانی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: بنیاد مستضعفان در بخش های مختلفی اعم از کشاورزی، دامداری، صنعت، محرومیت زدایی و... سرمایه گذاری کرده و این موضوع با حمایت های مجموعه مدیریتی کشور و علل خصوص استان قزوین ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188454

مهمترین اخبار ایران و جهان: