نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 11:12

متخلفان در کهگیلویه و بویراحمد چقدر جریمه شدند؟ / ورود 10 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از رسیدگی 10 هزار فقره پرونده تخلفات اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در استان خبر داد.

سید حمزه لقمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرونده‌های بسیاری در زمینه های مختلف وارد تعزیرات حکومتی استان می شود‌.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه به 10 هزار فقره پرونده تخلفات اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحند رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ده ماهه امسال تعداد ۷ هزار و ۸۲۰ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات، تعداد ۹۶۷ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز، و تعداد یکهزار و ۲۰۸ فقره پرونده در بخش بهداشت دارو و درمان تشکیل و بررسی شده است.

لقماتی عنوان کرد: متخلفان اقتصادی  این پرونده ها در مجموع  به پرداخت 1 هزار و 38 میلیاردو 906 میلیون ریال  جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی گفت: گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم ارائه فاکتور بیشترین تخلفات گزارش شده  از سوی دستگاههای نظارتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:بیش از یک میلیارد ریال حقوق شکات به آنها مسترد شد.

وی افزود: تعزیرات حکومتی مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1009410

مهمترین اخبار ایران و جهان: