نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 18:28

پولادگر: باید قدر ورزشکارانی که مقابل رژیم غاصب قدس بازی نمی‌کنند را بدانیم/ مشکلی برای نامزدی انوشیروانی نیست

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکارانی که مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بازی نمی‌کنند، در نهایت ایثار و جهاد قرار دارند و باید از آنها تجلیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد پولادگر در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد حامیان ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: من از دست اندرکاران این مراسم تشکر می‌کنم. از ورزشکارانی تقدیر کردند که نهایت گذشت و ایثار را به نمایش گذاشتند. ورزشکارانی که سال‌ها زحمت می‌کشند و مسیر سختی را طی می‌کنند تا در یک میدان معتبر ورزشی حضور پیدا کنند ولی به این شکل مخلصانه و نتیجه زحماتشان را به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان‌های انقلاب فدا می‌کنند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش تصریح کرد: آنها به اعتقاد من در نهایت ایثار و جهاد قرار دارند و باید از آنها تجلیل شود. امیدوارم قدر آنها را بدانیم. در وزارت نیز نگاه حمایتگرانه است و ما از این ورزشکاران حمایت می‌کنیم. این ورزشکاران در اوج ایثار این فداکاری را انجام می‌دهند.

وی در خصوص انوشیروانی و وضعیت وزنه‌برداری ادامه داد: اینکه سرپرست، کاندید شود خلاف قانون نیست. اگر شرایطی پیش نیاید و معترض نباشند می‌توانند تا انتها بمانند و می‌تواند خودشان برگزار کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 963598

مهمترین اخبار ایران و جهان: