نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 17:52

ثبت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در راه های ارتباطی استان ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در دی ماه سال جاری در راه های استان به ثبت رسیده است.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام ظهر امروز درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در دی ماه سال جاری در راه های استان به ثبت رسیده است.

 وی افزود: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های تردد شمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان در این بازه زمانی ۳۹۲ هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: میانگین ساعتی تردد در محورهای استان ۱۰۶تردد ثبت و همچنین بیشترین تخلفات رانندگی، سرعت غیرمجاز گزارش شده است.

چشمه خاور گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۸درصدی برخوردار است.

چشمه خاور اضافه کرد: در استان ایلام ۳۶ دوربین ثبت تخلف، ۵۲ دوربین تردد شمار و ۳۷دوربین نظارت تصویری فعال است.

این مقام مسئول  در پایان با تاکید بر این که در این مدت (دی ماه ۱۴۰۱) بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای چوار – ایوان و سرابله – ایلام ثبت شده است  گفت: سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و شهروندان عزیز است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001254

مهمترین اخبار ایران و جهان: