نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 11:48

تهدید سرمربی ایتالیایی به ترک تیم لندنی

سرمربی تیم تاتنهام گفته در صورت ادامه روند کنونی، چاره‌ای جز ترک این تیم نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی نتایج ناامیدکننده تاتنهام در آغاز دوباره لیگ برتر انگلیس، «آنتونیو کونته» گفته اگر نتواند تیمش را به سمت کسب جام هدایت کند، مجبور است لندن را ترک کند.

سرمربی تیم تاتنهام که تیمش در بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده است، در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب با کریستال‌پلاس گفت: وظیفه من در اینجا متفاوت است. وظیفه من این است که به تیم کمک کنم، ساختار محکمی بسازم، یک پایه ایجاد کنم و سپس تلاش کنم تا تیم پیشرفت کند. چالش من در اینجا قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان نیست.

سرمربی سابق تیم‌های یوونتوس و اینتر ادامه داد: وقتی در نوامبر ۲۰۲۱ به اینجا آمدم، شرایط باشگاه سخت بود. .ظیفه من این بود که به باشگاه کمک کنم تا به مسیر درست بازگردد. اگر می‌خواهم بمانم، باید این را قبول کنم وگرنه باید بروم.

در حالی که زمزمه‌هایی درباره اختلاف کونته با «دنیل لیوی» مدیر ورزشی و مرد همه‌کاره تاتنهام به گوش می‌رسد، قرارداد او نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد. 

آن‌طور که «دیلی میل» نوشته سران تاتنهام می‌توانند قرارداد کونته را یک سال دیگر تمدید کنند اما اگر او به‌دنبال چالشی جدید باشد، آن‌ها نیز تمایلی به این کار ندارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 954354

مهمترین اخبار ایران و جهان: