نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 15:37

مسئولان گرانی و افزایش قیمت‌ها را مدیریت کنند

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مدیران برای کنترل گرانی و بهبود وضعیت معیشتی مردم همت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد اظهار کرد: مردم از گرانی‌های کاذب در بازار گلایه دارند و اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اتحادیه‌ها نظارت و بازرسی بیشتر بر بازار داشته و مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان به مشکلات و مطالبه کشاورزان پنبه کار دشت مغان رسیدگی کنند، خاطرنشان کرد: گرچه خرید قیمت عادلانه پنبه از کشاورزان را شاهدیم ولی مطالبات عده‌ای از کشاورزان پنبه کار شهرستان پارس آباد هنوز پرداخت نشده است که از مسئولان انتظار می‌رود در این خصوص تدابیر لازم را انجام داده و مدیریت کنند.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه یکی از مهمترین علائم طلاق، جدایی و از هم پاشیدگی خانواده نبود محبت در بنیان خانواده است، گفت: وفاداری یکی از شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) بود و وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

باقری‌بنابی با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۶ دی ماه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: تکریم مادران و همسران شهیدان یک وظیفه دینی و انقلابی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد ادامه داد: تربیت فرزندان مؤمن و انقلابی که مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستند، نتیجه تلاش مخلصانه مادران و همسران شهداست.

باقری‌بنابی اضافه کرد: شرکت‌ها در خصوص تبدیل وضعیت خانواده‌های ایثارگران و شهدا و جانبازان را در اولویت قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958554

مهمترین اخبار ایران و جهان: