نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 22:11

اجرای ۲۰۷۹ برنامه برای توسعه ورزش همگانی در آذربایجان شرقی

تبریز - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: طی ۹ ماه اخیر شاهد اجرای ۲۰۷۹ برنامه‌ در جهت توسعه ورزش همگانی در سطح استان بودیم.

جواد امان‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ۹ ماهه سال جاری در حوزه ورزش، افزود: پس از شیوع ویروس منحوس کرونا بخش قابل توجه فعالیت‌های ورزشی بخصوص ورزش همگانی تحت تأثیر قرار داده بود و بحمدالله با تزریق واکسن کرونا و سیر نزولی این بیماری در کشور شاهد جهش قابل ملاحظه اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در سطح استان هستیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در تشریح برنامه اجرا شده توسط گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان، اذعان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در طی ۹ ماه گذشته می‌توان به برگزاری ۴۳ عنوان مسابقه همگانی در سطح استانی و کشوری، ۵۲۳ عنوان مسابقه همگانی داخل شهرستان، ۲۷۲ مورد جشنواره ورزش همگانی، ۸۵۹ مورد همایش ورزش همگانی و ۲۷۶ ایستگاه ورزش همگانی اشاره کرد.

امان زاده به برنامه‌های پیش بینی شده گروه توسعه ورزش همگانی برای سه ماهه آخر سال جاری اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به برودت هوا و شرایط جوی، برنامه‌هایی در جهت فرهنگ سازی توسعه ورزش همگانی مانند سمینار آموزشی، میزگرد، تولیدات رسانه‌ای نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی به شهرستان‌های استان پیشنهاد شده است.

وی در پایان به اهمیت و نقش توسعه ورزش همگانی در جهت افزایش سطح نشاط و سلامتی در سطح جامعه اشاره کرده و از همکاری هیأت‌های ورزشی در اجرای برنامه‌های ورزشی همگانی قدردانی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 959054

مهمترین اخبار ایران و جهان: