نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 00:53

کسب رتبه برتر ۴ خبرنگار فارس در جشنواره ابوذر استان تهران

اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان تهران با تجلیل از خبرنگاران برتر در بخش های گزارش خبری، تیتر، یادداشت، مصاحبه و بخش تصویری تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان تهران با حضور معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری ­های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ رضا امجدی فرمانده سپاه پاکدشت، مصطفی قاضی زاده رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران و جمعی دیگر از مسؤولان و خبرنگاران در کانون شهدای فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

این جشنواره در قالب‌های خبر، تیتر، مصاحبه، یادداشت، موشن گرافی، عکس، کاریکاتور و اینفوگرافی در قالب ۱۴ موضوع و در محورهای تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، امید آفرینی و نشاط، خانواده و سبک زندگی، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، الگوسازی و مطالبه، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، مکتب شهید سلیمانی، دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های رسانه‌های مکتوب، مجازی، رادیو و تلویزیون برگزار شد. 

در این جشنواره، ۱۸ اثر به عنوان رتبه های برتر انتخاب شدند که از این میان علی یعقوبی، محمد حسینی، سیده طیبه عزتی و نیاز گلی، خبرنگاران خبرگزاری فارس، به عنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1006254

مهمترین اخبار ایران و جهان: