نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 09:40

شهادت جوان فلسطینی در «جنین» +فیلم

یک جوان فلسطینی که 10 روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، یک جوان فلسطینی ساکن شهرک «الیامون» در شهر جنین واقع در کرانه باختری اشغالی بر اثر جراحت‌های ناشی از اصابت گلوله نظامیان اشغالگر در شهرک «کفر دان» به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع پزشکی گزارش دادند که این جوان فلسطینی به اسم «یزن الجعبری» حدود ده روز پیش در جریان حمله نظامیان اشغالگر به شهرک «کفر دان» جنین صبح امروز شنبه به شهادت رسید.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز اول ژانویه جاری با همراهی یک دستگاه بلدوزر نظامی به شهرک «کفر دان» یورش بردند و خانه‌های دو شهید فلسطینی به نام‌های «احمد ایمن ابراهیم عابد» و «عبدالرحمن هانی صبحی عابد» را محاصره کردند که منجر به درگیری‌های خشونت آمیز شد و طی آن پنج شهروند بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند که مجروحیت دو تن از آنها وخیم گزارش شد. در آن زمان منابع محلی گزارش دادند که در جریان هجوم به این شهرک، نظامیان اشغالگر «ماهر هانی عابد» برادر شهید عبدالرحمن را دستگیر کردند.

گفتنی است که این دو جوان فلسطینی چهاردهم سپتامبر گذشته در نزدیکی مقر ایست بازرسی نظامی «الجلمه» در شمال جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیدند و صهیونیست‌ها آنها را به کشتن یک افسر صهیونیست در ایست بازرسی فوق متهم کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 975554

مهمترین اخبار ایران و جهان: