نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 16:28

دشمن سعی کرد تا جوانان را نسبت به انقلاب ناامید کند

آبادان- امام جمعه موقت آبادان گفت: دشمن خیال می‌کرد با فحاشی می‌تواند مسئولان را از مسیر اصلی خارج کند یا با حمایت از عنصرهای خودفروخته، می‌تواند جوان‌های ما را ناامید کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نجیبی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان روز زن را روز تکریم مقام مادر دانست و بیان کرد: اگر چه نمی‌توانیم همچون حضرت زهرا سلام الله علیها زندگی کنیم، اما می‌توانیم در مسیر ایشان باشیم.

وی افزود: دشمن خیلی تلاش کرد که بهمن ۱۴۰۱ را تحت الشعاع قرار دهد. نقشه دقیقی برای به آشوب کشیدن کشور کشید اما به فرموده رهبر انقلاب در محاسباتش دچار اشتباه شد.

امام جمعه موقت آبادان ادامه داد: البته ما هم در بحث جهاد تبیین نتوانستیم انقلاب اسلامی را به نسل‌های سوم و چهار و پنجم منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: دشمن خیال می‌کرد با فحاشی می‌تواند مسئولان را از مسیر اصلی خارج کند یا با حمایت از عنصرهای خودفروخته، می‌تواند جوان‌های ما را ناامید کند.

امام جمعه موقت آبادان گفت: مسئولان هم بدانند برای هر صندلی که بر روی آن نشسته‌اند نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم کرده‌ایم. حق مردم آبادان این نیست که خیابان‌های نامطلوب داشته باشند و آب شرب مردم نیز دچار مشکل باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974698

مهمترین اخبار ایران و جهان: