نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 14:31

لزوم تدوین راهبرد برای رفع مشکلات حوزه نماز در استان تهران

تهران- استاندار و رئیس شورای اقامه نماز استان تهران بر لزوم تدوین راهبرد برای رفع مشکلات حوزه نماز در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر سه شنبه در شورای اقامه نماز استان که با حضور شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سایر اعضا برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به لزوم ایجاد جذابیت در حوزه نماز اظهار داشت: در زمینه ایجاد جذابیت در حوزه نماز نیازمند برنامه ریزی منظم و دقیق هستیم.

وی با اشاره به لزوم اثربخش بودن اقدامات در حوزه نماز و پرهیز از آمارزدگی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های مساجد و اختصاص زمین جهت احداث مساجد در سطح استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران به صدور و ابلاغ احکام مسئولین در این زمینه اشاره کرد و گفت: جلسه اقامه نماز در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود، همچنین فارغ از موارد تبیینی در حوزه‌های عملی باید کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود.

فخاری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با عمق بخشی به مسائل به نتایج بهتری برسیم، از اینرو تدوین راهبرد برای رفع مشکلات در حوزه نماز ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967854

مهمترین اخبار ایران و جهان: