نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 11:45

خرید بیش از ۲ هزار تن ذرت دانه ای توسط تعاون روستایی استان ایلام

مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام گفت: شبکه تعاون روستایی اقدام به برنامه ریزی برای خرید دو هزار و ۲۰۰ تن محصول ذرت دانه ای کشاورزان کرده است.

محمد ناصر ناصری مدیر کل تعاون روستایی ایلام صبح امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از خرید دو هزار و ۲۰۰ تن ذرت دانه ای در استان ایلام خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری کشاورزان مهرانی توانستند بیش از ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی خود را به کاشت ذرت اختصاص دهند.

وی افزود: در این زمینه بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل تعاون روستایی گفت: پیش بینی می‌شود کشاورزان مهرانی در پایان فصل برداشت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای به ارزش ۲۱ میلیارد تومان برداشت و به مراکز خرید تحویل دهند.

ناصری با تاکید بر خرید ۲ هزار و ۲۰۰ تن ذرت دانه‌ای از کشاورزان گفت: شبکه تعاون روستایی اقدام به برنامه ریزی برای خرید محصول ذرت دانه‌ای کشاورزان کرده و از ابتدای برداشت در کنار کشاورزان بوده و محصول آن‌ها را خریداری کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: تعاون روستایی و ایستگاه خشک کنی ذرت به خشک کردن ذرت، فرآوری آن و حمل به کارخانه‌های خوراک دام استان که متقاضی خرید برای تولید کنسانتره دامی هستند، اقدام کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 967410

مهمترین اخبار ایران و جهان: