نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 15:15

تعاونی مسکن خبرنگاران البرز تشکیل می‌شود/تلاش برای رفع مشکلات اصحاب رسانه

استاندار البرز گفت: باید تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شود تا بتوانیم با اقداماتی ویژه، مسیر خانه دار شدن خبرنگاران را تسهیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه شورای اطلاع رسانی و شورای فضای مجازی استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مادران شهدا و بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی شهید مقاومت، گفت: باید تدابیر ویژه ای برای بهبود معیشت و رفاه فعالان رسانه ای استان اتخاذ شود و برای این منظور با تمام توان حامی هستم.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی جهت بروزرسانی علمی و تخصصی سواد رسانه ای و بویژه فضای مجازی برای اصحاب رسانه استان، ادامه داد: باید تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شود تا با اقداماتی ویژه، مسیر خانه دار شدن خبرنگاران را تسهیل کنیم.

عبداللهی اهداف شورای فضای مجازی استان بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: به تبعیت از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید در این عرصه شبانه روزی تلاش کنیم چراکه هر گونه غفلت در این زمینه، مشکل ساز خواهد شد.

وی افزود: باید اعضای شورای فضای مجازی استان، افرادی موثر و متخصص باشند و شاهد تولید محتوی و مصوبات اجرایی و عملیاتی باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 954910

مهمترین اخبار ایران و جهان: