نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 10:13

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی مجتمع تفریحی توریستی اوترآباد

مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی مجتمع تفریحی، سرگرمی و گردشگری واقع در روستای اوترآباد شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان، مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهارکرد: مجتمع تفریحی، سرگرمی و گردشگری واقع در روستای اوترآباد شهرستان مانه و سملقان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه این مجموعه گردشگری توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در دست احداث است، گفت: به منظور پیگیری چگونگی روند پیشرفت پروژه روز گذشته به همراه نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، رازو جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان از این مجموعه بازدید شد.

مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: با ساخت این مجموعه گردشگری به طور مستقیم برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری برای احداث این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: احداث این مجموعه گردشگری با توجه به وجود استخر پروش ماهی نقش مهمی در توسعه گردشگری کشاورزی در این منطقه خواهد داشت.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 985654

مهمترین اخبار ایران و جهان: