نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 20:17

کلنگ زنی و افتتاح 179 پروژه در ساوه همزمان با دهه مبارک فجر

فرماندار ساوه از کلنگ زنی و افتتاح 179 پروژه در ساوه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی با گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: مردم بعنوان صاحبان اصلی این انقلاب در طی این سال ها همواره با پشتیبانی از نظام و ولایت در تبدیل شدن نهال انقلاب به درخت تنومند و استوار نقش اساسی داشته اند.

وی افزود: اتحاد و همبستگی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری رمز موفقیت کشور در طول این سال ها بوده به طوریکه علیرغم هجمه های سنگین دشمن در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اعمال انواع تحریم ها، این کشور بیش از پیش توانمند می‌شود و با بهره مندی از ظرفیت جوانان به موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف دست یافته است. 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا با تزریق یاس و نا امیدی جامعه را ملتهب کند، اظهار کرد: جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است می‌تواند نقش بسزایی در بیان دستاوردهای نظام از بدو شکل گیری تا امروز داشته باشد لذا باید با برنامه ریزی درست، نسل جوان جامعه را نسبت به واقعیات آشنا کنیم.

الیاسی در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر سالجاری بالغ بر 179 پروژه در ساوه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد گفت: در بخش عمرانی 161 پروژه با ارزش 353 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی میشود که از این تعداد 127 طرح با اعتبار 264 میلیارد تومانی افتتاح و 34 طرح با برآورد هزینه حدود 89 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در بخش اقتصادی 17 طرح با اعتباری در حدود 425 میلیارد تومان به مرحله افتتاح خواهند رسید و یک طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

 فرماندار ساوه مجموع اشتغل ایجاد شده برای این طرح ها را یک هزار و 153 نفر بیان کرد و گفت: در دهه فجر سالجاری در شهرستان ساوه  179 پروژه با اعتبار 778 میلیارد تومانی در دستور کار خواهد بود که از این میزان 689 میلیارد تومان سهم طرح های افتتاحی و 89 میلیارد تومان برای طرح های کلنگ زنی است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013698

مهمترین اخبار ایران و جهان: