نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 15:16

فجر 44| آذربایجان‌شرقی با بهره‌برداری از 27 پروژه گازرسانی سبز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: امسال به یمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 27 پروژه در حوزه گاز استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نادر کمالی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر امسال، آخرین گام های گازرسانی در استان برداشته شده و با آغاز و بهره برداری از پروژه های گازرسانی در سال آتی شاهد اتمام بهره مندی بخش خانگی از نعمت گاز طبیعی و تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی در دولت مردمی خواهیم بود.

وی در توضیح پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر افزود: امسال ۱۱ پروژه گازرسانی روستایی با ۲۷ روستا ، ۷ پروژه در حوزه جنبی و ساختمانی و دو پروژه در حوزه صنایع و ۴ پروژه حفاظت الکترنیکی  در راستای توزیع رفاه ، ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم به بهره برداری خواهد رسید.

کمالی گفت: در بخش روستایی شاهد روشن شدن مشعل گاز در ۲۷ روستای استان با ۶۴۰ خانوار تحت پوشش خواهیم بود.

 مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی  ادامه داد: پروژه های دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر۱۲۵۳ هزار میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به آخرین بهره مندی خانوار استان از نعمت گاز طبیعی افزود: هم اکنون تمامی خانوار شهری و    ۵۹/۹۸  درصدخانوار روستایی از گاز طبیعی بهره مند می باشند که با به ثمر رسیدن پروژه های دهه مبارک فجر این بهره مندی به ۷۱/۹۸ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان دهه فجر را فرصتی برای انعکاس ثمرات انقلاب اسلامی در حوزه های عملکردی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، عدالت محوری، شفاف سازی و انعکاس عملکرد خدمات رسانی صادقانه به مردم در صدر فعالیت های شرکت گاز استان قرار خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013010

مهمترین اخبار ایران و جهان: