نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 18:28

تخلیه بار ترافیکی یک کیلومتری در محدوده ولی‌آباد کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر در محور کندوان یک کیلومتر بار ترافیکی داریم که باحضور عوامل پلیس راه درحال تخلیه است.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌ها و اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر در محور کندوان یک کیلومتر بار ترافیکی داریم که با حضور عوامل پلیس راه در حال تخلیه است.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم مقطعی در محور هراز، افزود: در محورهای سوادکوه و کیاسر وضعیت تردد عادی و روان بوده و در هیچ مقطعی از جاده گرفتگی و یا گره ترافیکی نداریم.

 رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان، تصریح کرد: محدودیت یک‌طرفه در محدوده ولی‌‌آباد کندوان به‌طور کامل انجام شد و تا یک ساعت آینده در کل محور اجرا خواهد شد.

جهان‌تاب با اشاره به اجرای محدودیت‌های‌ ترافیکی پایان هفته کماکان در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است.

وی در ارتباط با اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محور هراز، یادآور شد: محدودیت یک‌طرفه در این محور نیز باتوجه به شرایط عادی ترافیک لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه همکاری با عوامل پلیس مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس سلامت رانندگان را رقم خواهد زد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 1018810

مهمترین اخبار ایران و جهان: