نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 18:21

سهم شهرستان زنجان از درآمدهای مالیاتی 700 میلیارد تومان است

فرماندار زنجان گفت: طی 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سالجاری، بیش از 700 میلیارد تومان به عنوان عوارض وصولی کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداریها، دهیاریها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان زنجان واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه کمیته اشتغال شهرستان زنجان با اشاره به رویکرد ویژه دولت سیزدهم در زمینه توسعه متوازن و برقراری عدالت اجتماعی اظهار داشت: بدنبال نگرش موثر مقام عالی استان نسبت به عودت درآمدهای مالیاتی به استان و بهره‌گیری برای عمران و آبادانی زنجان، طی 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سالجاری، بیش از 700 میلیارد تومان به عنوان عوارض وصولی کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان زنجان واریز شده است.

فرماندار زنجان ضمن تاکید بر تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های عامل گفت: هماهنگی بین دبیرخانه کمیته اشتغال، کارگزاری‌ها و بانک‌های عامل بایستی به گونه‌ای باشد تا پرونده‌های متقاضیان در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

وی به ضرورت گسترش مهارت آموزی و یادگیری شیوه های مختلف کسب و کار، از متولیان فنی و حرفه‌ای شهرستان خواست تا با نقش آفرینی موثر در راستای سیاستهای اشتغالزایی شهرستان، موجبات تربیت کارآفرینان و واجدین شرایط بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی را فراهم نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان ضمن بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های شهرستان در زمینه‌های جذب به موقع و حداکثری تسهیلات اشتغالزایی و نیز تکمیل اطلاعات مربوط به سامانه رصد اشتغال کشور به طور منظم از سوی دبیرخانه رصد می‌شوند، تاکید کرد تا مدیران در راستای دو مسیر یاد شده گام جدی برداشته و از هر گونه فوت وقتی پرهیز کنند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 985198

مهمترین اخبار ایران و جهان: