نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 12:12

مه‌آلودگی و لغزندگی در محورهای مواصلاتی اصفهان/ امدادرسانی به 820 دستگاه خودرو

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در گردنه‌های برف‌گیر و بعضی از محورها لغزندگی وجود دارد، افزود: در شهرستان کوهپایه، محور اصفهان-بهارستان، آزادراه غرب، جاده جرقویه و بعضی از مناطق استان شاهد پدید مه گرفتگی هستیم.

اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: کلیه محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز و تردد برقرار است.

وی با بیان اینکه در گردنه‌های برف‌گیر و بعضی از محورها لغزندگی وجود دارد، افزود: در شهرستان کوهپایه، محور اصفهان-بهارستان، آزادراه غرب، جاده جرقویه و بعضی از مناطق استان شاهد پدید مه گرفتگی هستیم.

زارع با اشاره به امدادرسانی به خودورهای در برف مانده در شب گذشته گفت: بر اساس آخرین آمار به ۸۲۰ دستگاه خودرو امدادرسانی شد و تصادف ترافیکی خاصی گزارش نشد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان کرد: با توجه به مه گرفتگی محورها، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و فاصله طولی را رعایت کنند و در صورتی که دید کم بود و امکان رانندگی نبود در پارکینگ مجازی توقف کنند و بعد از بهتر شدن دید ادامه مسیر دهند و تحت هیچ شرایطی بر روی آسفالت متوقف نشوند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 984410

مهمترین اخبار ایران و جهان: