نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 18:57

زائران نوروزی قبل از سفر به مشهد، محل اقامتشان را مشخص کنند

مشهد ـ رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی خواست تا قبل از سفر به مشهد، محل اقامت خود را در این شهر مشخص کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد عصر دوشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، با تاکید بر ارائه اطلاع رسانی به موقع به زائرین نوروزی امام رضا (ع)، اظهار کرد: این اقدام به اقامت بدون دغدغه زائران در مشهد کمک می‌کند و باید در سراسر کشور اطلاع رسانی شود.

رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های ایام زیارتی نوروز امسال که از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت، با چهار پیک مسافر و زائر روبرو خواهیم بود که ارائه خدمات متناسب با شأن زائرین را مستلزم برنامه‌ریزی دقیق می‌کند.

وی پیک‌های سفر به مشهد را ۱۷ اسفند، ۲۹ اسفند، روز تحویل سال و شروع ماه مبارک رمضان تا پایان تعطیلات برشمرد و گفت: در این فاصله زمانی با دو مناسبت بزرگ و مبارک نیمه شعبان و ماه رمضان روبرو هستیم.

گنابادی نژاد با بیان اینکه ۸۰ درصد زائرین دهه آخر ماه صفر امسال را مسافرین با وسیله نقلیه شخصی تشکیل می‌دادند، پیش‌بینی کرد در ایام نوروز ۱۴۰۲ این آمار افزایش یابد و ضرورت دارد خدمات جاده‌ای و شهرستانی نیز به تبع آن، افزایش پیدا کند.

رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با یادآوری اختلال در اینترنت در سفرهای دهه پایانی صفر، بر پیش‌بینی کاهش و رفع این مشکل به دلیل نیاز زائرین هم تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950798

مهمترین اخبار ایران و جهان: