نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 13:17

بیش از ۱۶ هزار مشترک جدید گاز در کرمانشاه جذب می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: طی ۹ ماهه امسال با اجرای ۴۷۵ کیلومتر شبکه گاز در استان زمینه برای نصب ۵ هزار و ۲۰۹ علمک و جذب ۱۶ هزار و ۱۳۰مشترک جدید فراهم شده است.

ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه؛ ۴۷۵ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که از این میزان ۲۷ کیلومتر در بخش شهری و ۴۴۸ کیلومتر در بخش روستایی بوده است.

وی با بیان این که گازدار شدن تمام نقاط استان کرمانشاه در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: در مجموع در کل استان ۱۱ هزار و ۷۱۹ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده که از این میزان ۳هزار و ۷۱۲ کیلومتر در بخش شهری و ۸ هزار و ۷ کیلومتر در بخش روستایی بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: با این مقدار شبکه‌گذاری زمینه برای نصب ۵ هزار و ۲۰۹ علمک و جذب ۱۶ هزار و ۱۳۰مشترک جدید فراهم شده است.

حسینی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که هر چه زودتر کار شبکه‌گذاری در استان به اتمام برسد ابراز امیدواری کرد تا در ماه‌های پایانی سال جاری و اوایل سال آینده این کار به خوبی در استان به پیش رود و کامل شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1000654

مهمترین اخبار ایران و جهان: