نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 13:16

افتتاح ۵ پروژه بخش کشاورزی شهرستان بهار در دهه فجر

همدان-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از افتتاح و بهره‌برداری از ۵ پروژه بخش کشاورزی شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین اکبری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد پروژه با اعتباری معادل ۲۵۶ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اکبری ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها در راستای کمک به افزایش تولید، حفظ و پایداری امنیت غذایی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی است.

وی افزود: پروژه‌های مورد افتتاح شامل ۲ پروژه در بخش تولیدات گیاهی (گلخانه سبزی و صیفی، تولید گل و گیاهان زینتی)، ۲ پروژه در بخش امور دام (پرورش گوسفند و پرورش ماهیان زینتی) و یک پروژه در بخش صنایع کشاورزی (سردخانه بالای صفر) است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۲۷ نفر فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم در شهرستان فراهم خواهد شد.

وی بر بازگویی دستاوردهای مهم انقلاب در بخش کشاورزی، در ایام دهه فجر برای مردم تاکید کرد و یادآور شد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای نظام به خصوص در بخش کشاورزی به نسل جوان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007354

مهمترین اخبار ایران و جهان: