نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 14:03

فیلم// حرف‌های جدید «کیمیا» مدل اینستاگرامی درباره حال و هوای این روزهای ایران

«کیمیا» مدل اینستاگرامی می‌گوید: وقتی پست‌ها و استوری‌های خودم درباره اغتشاشات را پاک کردم، به یک‌باره ریزش فالوور شدیدی داشتم و تهدید می‌شدم که چرا از اغتشاشات حمایت نمی‌کنم!

به گزارش خبرنگار اجتماعی تسنیم، یکی از ابزارهای ضدانقلاب برای روشن نگه داشتن آتش اغتشاشات، فضای مجازی و کمک گرفتن از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها است.

یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در اعترافات خود، صحبت‌های قابل تاملی درباره تاثیرپذیری خود این افراد از فضای مجازی دارد.

"کیمیا" که اینفلوئنسر لباس در اینستاگرام است که پیش و حین اغتشاشات اخیر در خارج از کشور اقامت داشته در این ویدیو می‌گوید: "من در اینستاگرام تبلیغات لباس و لوازمات آرایشی انجام میدادم و بیش از 100 هزار دنبال‌کننده داشتم.

اینستاگرام ,

در اینستاگرام، کلیپ‌ها و ویدیوهایی را میدیدم که ایران درگیر اغتشاشات است؛ آنها را باور کردم و در صفحه خود به نمایش گذاشتم اما بعد از اینکه به ایران مراجعه کردم، متوجه شدم این فیلم‌ها غیرواقعی و ساختگی است و پست‌ها و استوری‌های خود را پاک کردم.

به یک‌باره ریزش فالوور شدیدی داشتم و تهدید می‌شدم که چرا از اغتشاشات حمایت نمی‌کنم! آن چیزی که من در ایران دیدم، امنیت و روند عادی زندگی مردم است؛ من به همراه دوستان خود به سینما رفتم از مراکز خرید بازدید و خرید کردم و هیچ مشکلی هم برایم پیش نیامد ...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 970354

مهمترین اخبار ایران و جهان: