نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 10:38

ادای احترام به شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در بابل

جمعی از مسؤولان شهرستان بابل در سالروز سانحه هواپیمای اوکراینی با خانواده این شهدا دیدار و با حضور بر گلزار دو شهید مدفون در این شهر به آنها ادای احترام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس شهرستان بابل، مسؤولان این شهرستان در سالروز سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور در منزل خانواده شهید پورشعبان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

قاسم عزیززاده‌گرجی فرماندار بابل در این دیدار گفت: شهیدان این حادثه برای همیشه در یادها خواهند ماند و در آینده مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در سانحه هواپیمای اوکراینی روشن خواهد شد.

 

وی افزود: شهدا را خداوند شفاعت کرده و بالاترین شأن و منزلت را برای آنها در نزد خود قرار داده است و ملت ایران داغدار شهدای این سانحه هستند.

عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه ما هم داغداریم و خود را در غم خانواده جانباختگان شریک می‌دانیم، اظهار کرد: این ضایعه دردناک همه مردم و ملت ایران را متاثر کرد و همه این عزیزان را فرزندان خود و در غم از دست آنها، خود را شریک خانواده آنها می‌دانند.

همچنین جمعی از مسؤولان شهرستان بابل با حضور در  گلزار شهدای آرامستان باغ بهشت «گُله‌محله» بابل بر سر مزار شهیدان ناصر پور شعبان و محمد عباسپور ادای احترام کردند.

پایان پیام/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 964810

مهمترین اخبار ایران و جهان: