نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 19:24

بهره‌مندی از ظرفیت اوقاف در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همکاری‌ با اداره کل اوقاف استان در راستای تامین زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن ملی مورد تاکید بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: همکاری در زمینه زمین‌های اشتراکی وقفی جهت احداث مسکن از مسائل مورد تاکید است.

وی ادامه داد: برای تحقق سیاست تولید مستمر و انبوه مسکن همه دستگاه‌ها موظف به مشارکت در تأمین زیرساخت‌ها به ویژه اختصاص اراضی مازاد هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تقویت منابع و امکانات نهضت ملی مسکن به عنوان اصلی‌ترین طرح عمرانی دولت مردمی از جمله موضوع‌های مورد توجه است.

حمزه لو بیان کرد: در حال حاضر باید به دنبال سرعت‌بخشی به پروژه‌های خانه‌سازی بود و در این راستا تامین زمین سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را افزایش می‌دهد.

وی اضافه کرد: با همکاری و هم‌افزایی سازمان اوقاف و امور خیریه، زمین‌های مستعد ساخت مسکن شناسایی و اقدامات لازم برای تغییر کاربری اراضی صورت گیرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه در زمینه روش‌های تعامل بیشتر در پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن بحث و تبادل نظر شد.

در انتها مقرر گردید طبق صورت جلسه فی مابین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از اراضی اوقاف در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بهره برداری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 981210

مهمترین اخبار ایران و جهان: