نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 17:45

جلب رضایت مردم در تأمین نان باکیفیت

پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: نارضایتی شهروندان از بی کیفیتی پخت نان در شهرستان باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه مدیریت آرد و نان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شفافیت برنامه و ساعت کاری و نظارت بر واحدهای نانوایی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اهمیت ارتقا کیفی نان در پارس آباد خاطرنشان کرد: حفظ نظافت، رعایت بهداشت محیط و رعایت وضعیت ظاهری در نانوایی‌ها جزو اولویت‌های ماست و باید نانوایان را در راستای ارتقا کیفیت نان توانمند کنیم.

جهان‌بین با اشاره به اینکه مردم از کیفیت نان پارس آباد ناراضی هستند، ادامه داد: نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان در این شهرستان باید تقویت و تشدید شود.

فرماندار پارس آباد گفت: شهروندان هرگونه تخلف فروش و جابجایی آرد و عدم رعایت ساعت کاری نانوایی‌ها را باید به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

رئیس شورای اداری پارس آباد افزود: در ۱۰ ماه سال‌جاری ۲ هزار و ۵۵۴ فقره بازرسی توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف پارس آباد صورت گرفته و ۲۷۴ فقره پرونده تخلف نانوایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

جهان‌بین با اشاره به اینکه تعداد ۳۲۳ واحد نانوایی در شهرستان پارس آباد فعال است، تصریح کرد: در ۱۰ مال سال جاری ۱۶ تن کشف آرد توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی خواستار تسریع در دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها شد و خاطر نشان کرد: ۵۳ نانوایی در پارس آباد دوگانه سوز هستند که با ادامه این روند در صورت قطع احتمالی گاز مشکلی در تهیه نان نخواهیم داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993354

مهمترین اخبار ایران و جهان: