نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 15:40

گاز یک بانک و سه مجتمع تجاری در مشهد قطع شد

فرماندار مشهد امروز از مراکز تجاری و ادارات فعال در این کلانشهر با هدف نظارت بر مصرف بهنیه گاز بازدید کرد، تاکنون گاز سه مجتمع تجاری در نقاط مختلف شهر و سرپرستی شعب یک بانک در مشهد به دلیل رعایت نکردن ضوابط قطع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن داوری امروز از مراکز تجاری و ادارات فعال در این کلانشهر با هدف نظارت بر مصرف بهنیه گاز بازدید  و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق مصوبه ستاد مدیریت بحران همه واحدهای تجاری مشهد باید در شرایط کنونی از سوخت جایگزین استفاده کنند، در حال سرکشی از مجتمع‌ها هستیم که اگر از گاز شهری استفاده می کنند، گازشان قطع شود.

فرماندار مشهد بر فعالیت ادارات به شکل دورکاری تاکید کرد و افزود: همچنین ادارات باید دورکار و بخش تاسیساتشان تعطیل باشد، اگر فعال باشند با آنان برخورد می‌کنیم و گازشان نیز قطع می شود.

وی بیان کرد: واحدهای تجاری و ادارات نباید از گاز استفاده کنند، استخرها و مجموعه آبی نیز در حال تعطیل شدن هستند و اگر تعطیل نکنند با آنان برخورد می شود.

فرماندار مشهد به اقامت زائران در برخی هتلهای این شهر اشاره کرد و گفت: هتل‌هایی که مسافر دارند نیز باید از سوخت جایگزین استفاده کنند و تاکید می شود اکنون مشکلی در تامین سوخت جایگزین این واحدها وجود ندارد.

تاکنون گاز سه مجتمع تجاری در نقاط مختلف شهر و سرپرستی شعب یک بانک در مشهد به دلیل رعایت نکردن ضوابط قطع شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 978510

مهمترین اخبار ایران و جهان: