نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 08:46

سند توسعه گردشگری مذهبی در اصفهان تدوین می‌شود

اصفهان – مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان از تدوین سند توسعه گردشگری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید استاندار اصفهان و هیأت همراه از آستان مقدس آقا علی عباس (ع) و پروژه‌های در دستور کار این امامزاده اظهار داشت: پس از این بازدید مصوبات خوبی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اردستان داشتیم.

وی افزود: بر اساس این مصوبات قرار شد سند توسعه گردشگری مذهبی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تدوین شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از مصوبات شورای اداری واگذاری زمین‌های بنیاد مسکن به اداره کل اوقاف و امور خیریه برای تکمیل زیرساخت‌هایی که ایجاد شده، بود، ادامه داد: در این زمینه باید توجه داشت که این زیرساخت‌ها قرار است با همکاری خیران ایجاد شود.

وی همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بنیاد مسکن در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: قرار شد این پروژه‌ها نیز به اوقاف برای تکمیل و بهره برداری واگذار شود.

حجت الاسلام بلک در خصوص سرمایه‌گذاری در بقاع متبرکه و همچنین جذب سرمایه برای پروژه‌های شهرستان نطنز و اردستان نیز تصریح کرد: قرار بر این شد تا اوقاف در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919154

مهمترین اخبار ایران و جهان: