نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 12:57

ضرورت تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن‌شناسی دانشجویان

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان بر روی دانشجویان، تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن‌شناسی امروز بیش از پیش ضرورت دارد.

اسدالله‌زاده مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف تشکل‌های دانشجویی، ارائه‌ی راهکار و برنامه‌ریزی برای حرکت عمومی کشور به سمت اهداف متعالی یعنی جامعه‌پردازی اسلامی و در نهایت تمدّن‌سازی نوین اسلامی است.

وی افزود: فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی اگر بر اساس نیازهای واقعی کشور و جامعه باشد و اولویت‌ها در آن رعایت شود اصلی‌ترین عاملی است که ما را به سمت قله‌های پیشرفت راهی می‌کند.

اسدالله‌زاده تصریح کرد: دشمن به طور ویژه بر روى جریان‌هاى دانشجویى سرمایه‌گذارى می‌کند تا بتواند در محیط‌هاى دانشجویى نفوذ کرده و چهره سخیف خود را پشت این قالب پنهان نموده و بخشی از دانشجویان را به پیاده‌نظام خود تبدیل کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان بر روی دانشجویان، تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن‌شناسی امروز بیش از پیش ضرورت دارد.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه ابراز داشت: یکی از رسالت تشکل‌های دانشجویی بررسی، تحلیل و تبیین نیازهای جامعه در سطح عموم است، بنابراین یک دانشجوی تشکیلاتی می‌بایست موضوعات را نسبت به موقعیت فعلی بررسی نموده و تحلیل خود را به صورت آگاهانه با ایجاد بسترهای گفت‌وگو به گوش اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص قشر دانشجو برساند.

اسدالله‌زاده خاطرنشان کرد: از جمله نیازهای امروز جامعه که باید برای برآورده ساختن آن تلاش بیشتری کرد، افزایش بسترهای گفت‌و گوی مردم با مسئولین و پررنگ کردن فرهنگ ایرانی - اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 935554

مهمترین اخبار ایران و جهان: