نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 18:26

حضرت زهرا (س) الگوی تمام عیار برای انسان‌های طالب کمال است

تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام عیار برای انسان‌های طالب کمال است و ایام فاطمیه بهترین زمان برای تببین شخصیت ایشان است.

حجت الاسلام محمد علی فاطمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حض رت فاطمه زهرا (س) اولین کسی بود که جهاد تبیین را شروع کرد و در دفاع از ولایت نیز ایشان اولین شهید محسوب می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه بیان کرد: حضرت زهرا (س) عصاره و خلاصه کمال است، ایشان به قصد دفاع از اصالت دین خدا و به قصد دفاع از امام زمان (عج) مقاومت و جهاد کرد و همه آنچه که فاطمه (س) گفت و کرد را باید در قالب جهاد فاطمه (س) ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: فلسفه دهه فاطمیه نشر و ترویج ویژگی منحصر به فرد حضرت فاطمه زهرا و تبعیت از ایشان است و سبک زندگی حضرت زهرا (س) باید اموخته شود.

حجت الاسلام فاطمیان افزود: با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و تبیین سیره زندگی حضرت زهرا در بین اقشار مختلف مردم مراسم شهادت حضرت زهرا (س) ساعت ۸ و نیم به صورت دسته جات و هیأت‌های مذهبی در خیابان‌های شهر آغاز و در ساعت ۱۰ صبح تجمع فاطمیون مقابل حوزه علمیه هراتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه بیان کرد: از ابتدای امسال حدود ۴۰ نفر روحانی به روستاها اعزام شدند و همچنین ۶۰ نفر خواهر و ۲۰ نفر برادر به مدارس نیر اعزام شدند که تا پایان سال تحصیلی روزی دو ساعت در مورد همه مناسبت‌ها با دانش آموزان به گفتگو و آموزش می‌پردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 936510

مهمترین اخبار ایران و جهان: