نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 15:53

ابراز نگرانی امام جمعه یاسوج از عدم نظارت بر پروژه‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج از عدم نظارت کافی بر پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد و گفت: عمر برخی پروژه‌های آسفالت جاده، معابر و خیابان‌ها به یک سال هم نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت مسیح، اظهار داشت: همه مسلمانان و مسیحیان جهان برای آن حضرت احترام قائل هستند.

امام جمعه یاسوج، افزود: خداوند برای هدایت انسان‌ها پیامبران را فرستاده که بعضی از آنها مانند حضرت عیسی(ع) پیامبر اولولعزم بوده و برخی دیگر از پیامبران تبلیغی هستند حکم و فرمان پیامبران و فرمان خدا تبلیغ می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت عیسی(ع) مصدق و مبشر بوده، یعنی هم پیامبران قبل از خود را تصدیق کرده و مسیحی واقعی کسی بوده که برای دین اسلام حرمت و احترام قائل باشند و هم حضرت مسیح و هم حضرت محمد(ص) را قبول داشته باشد، نه اینکه بگوید من قبول ندارم.

حسینی یاداور شد: آن چه که در قرآن آمده با آنچه که غربی‌ها امروز اعلام می‌کنند تفاوت دارد، امروز ظالمان و جنایتکاران و خیانتکاران همه در جبهه غرب هستند و هیچ اعتقادی به حضرت مسیح(ع) ندارند، حضرت مسیح با این کارهای خلاف مخالف است.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها به دنبال حاکم کردن فاسدترین افراد در این کشور به مانند رضاخان هستند، افزود: آنها در دوره‌ای قبول کردن میرزا کوچک خان را به عنوان حاکم ایران معرفی کنند، اما میرزا در مقابل آنها ایستاد و گفت هرگز حکومت را به بهای پیروی از شما نخواهم پذیرفت و آن‌ها به سراغ رضاخان فاسد رفتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه روز ایمنی در برابر زلزله و بحران است، به برخی از نظارت‌های ضعیف بر کارها و پروژه‌های عمرانی در شهرها اشاره کرد و گفت: نظارت‌های ضعیفی را می‌بینیم، این چه اتفاقاتی است که در خیابان‌ها افتاده، آسفالت‌هایی که مانند گل مالی هستند، ناظران کجای کار قرار دارند چه نظارتی بر روی پروژ‌های عمرانی و ساخت و ساز ساختمان‌ها می‌شود.

حسینی با بیان این که این آسفالت‌ها در خور شأن مردم در یک جامعه اسلامی نیست، اظهار داشت: نقطه‌ای را مدتی پیش آسفالت کردن که بعد از عبور از آن دیدم خراب شده و از بین رفته است چه نظارتی روی این کارها می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 928598

مهمترین اخبار ایران و جهان: