نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 09:54

یک شرکت تولیدی راکد در تکاب به جرخه تولید بازگشت

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازگشت به چرخه تولید شرکت لوله پولیکای پی وی سی افشار تکاب پس از ۱۴ سال با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غرب، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: شرکت تولیدی لوله پولیکای پی وی سی افشار شهرستان تکاب بر اثر سو مدیریت و بدهکاری به بانک ملت مدت ۱۴ سال بود از چرخه تولید خارج و متوقف شده و سند مالکیت این شرکت نیز توقیف شده بود.

وی ادامه داد: با ورود دستگاه قضائی استان و طرح موضوع در کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان با مساعدت‌ها و تصمیمات اتخاذی در قالب مصوبات زمینه رفع مشکل و بازگشت به چرخه تولید این واحد تولیدی فراهم شد.

عتباتی گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان با دستورات صادره دادستان تکاب به موضوع ورود و با پیگیری‌های مستمر اجرای مصوبات، ضمن بازدید از شرکت مذکور و برگزاری چندین جلسه با حضور مسئولین ادارات ذیربط و مالک شرکت جهت حل و فصل مشکل در نهایت با توافقات صورت گرفته، از ماشین آلات شرکت رفع توقیف و با دستور دادستانی مبنی بر فک رهن سند مالکیت، شرکت مذکور مجدداً پس از ۱۴ سال احیا و به چرخه تولید بازگشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 914998

مهمترین اخبار ایران و جهان: