نیوز سیتی!
14 آذر 1401 - 12:44

تحقق 50 درصدی رشد اقتصادی میراث فرهنگی سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بیش از 50 درصد رشد اقتصادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در جلسه‌ای با استاندار سمنان اظهار کرد: بیش از 50 درصد رشد اقتصادی پیش‌بینی‌شده اداره کل میراث فرهنگی این استان در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی محقق شد.

وی میزان سهم بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در رشد اقتصادی استان سمنان را 6.74 درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون نیمی از این رشد محقق شده و در حال نهایی شدن است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: آموزش، توسعه بازاریابی، معرفی استان، افزایش تأسیسات گردشگری و ایجاد اشتغال نقش مؤثری در رشد و رونق گردشگری استان دارد.

کرم‌زاده شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها، برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و ... را از برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ایجاد نشاط اجتماعی تأثیرگذار است.

پایان پیام/2568/س/



 

منبع: فارس
شناسه خبر: 897798

مهمترین اخبار ایران و جهان: