نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 13:52

بنرها را سوزاندید اما فاطمه فاطمه است...

شما بازنده این میدان هستید؛ شمایی که حرمت می شکنید و به بانویی اهانت می کنید که نه فقط مسلمانان بلکه همه دنیا در برابر شجاعت و اقتدارش قد خم می کنند. حالا هم گرچه خیلی دیر است اما بروید و کمی تاریخ بخوانید، شاید دریابید که فاطمه زهرا(س) معنایی جز آزادی و آزادگی ندارد و اوست که در تمام طول تاریخ، به نام و مقام «زن» هویت بخشیده است.

گروه زندگی- به آتش کشیدن اموال عمومی و ایجاد آن همه ناامنی کم بود، حالا نوبت رسیده به بنرهای عزاداری ایام فاطمیه و توهین به ساحت مقدس صدیقه کبری(س)! انگار فقط همین را کم داشتند تا نشان دهند شمشیرهایشان را برای همه از جمله مذهبی‌ها از رو بسته اند و به هر ریسمانی چنگ می زنند تا شعار تو خالی زن زندگی آزادی خود را به کرسی بنشانند اما واقعا چرا بی حرمتی به ساحت حضرت فاطمه(س) آزاده ترین بانوی اسلام؟ آیا این است مفهوم شعار زن زندگی آزادی شما؟

ای کاش شمایی که هرروز این شعار را فریاد می‌زنید و مدعی آزادی زنان هستید، ابتدا مفهوم آزادی را درک می کردید و سپس گریبان پاره می‌کردید برای آزادی زنان کشوری که اغلب شان فاطمه(س) را اسوه خود می‌دانند و با کسی هم شوخی ندارند. شمایی که وقیحانه بنرهای حضرت را به آتش کشیدید، اگر دخت پیامبر را به عنوان بانوی بزرگوار دوعالم قبول ندارید و نمی خواهید از بعد دینی به ایشان بنگرید، حداقل آزادگی پیشه کنید و روایت زندگی فاطمه زهرا(س) را از بعد تاریخی بخوانید. مگر نه اینکه مدعی آزادی زنان هستید و اعتقاد خاصی به همه مبارزان دنیا دارید؟ پس بروید و سری بزنید به آنچه بر حضرت فاطمه(س) این بزرگ مبارز دینی و سیاسی دنیا گذشت؛ اقتدار و شجاعتش را بخوانید تا شاید دریابید که او فقط دخت پیامبر، همسر امیرالمومنین، مادر سیدالشهدا و زینب کبری با آن رسالات تاریخی شان نبود، بلکه بانویی بود آزاده از جنس ایستادگی و مقاومت که خداوند به یمن وجودش کوثر را نازل کرد و او نیز از بدو تولد تا لحظه شهادتش، به زنان هویت بخشید و مقام زن را برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد؛ کسی که به شجاعتش در نقش یک زن شهرت دارد و تمام ابعاد وجودی زن را به شایستگی هرچه تمام تر معنا کرده است؛ اما حالا شما مدعیان آزادی زنان که البته تعبیر عالمانه ای هم از آن ندارید و تمام مفهوم آزادی را به برداشتن روسری ها خلاصه کرده اید، بزدلانه آمده اید و اینبار بنرهای این چنین بانوی بزرگواری را به آتش می کشید؟ آیا این رفتارهای کینه جویانه، بیانگر یک آزادی جاهلانه نیست؟

 فارغ از دین و مذهب هم که بخواهیم حساب کنیم، اگر اهل انسانیت باشید، حق و حقانیت را این چنین زیرسوال نخواهید برد. حالا هم، نه اینکه فکر کنید با توهین به ساحت حضرت فاطمه(س) چیزی از ارزش ها و باورها نسبت به این بانوی گرانقدر کم کرده اید، نه! قطعا که این چنین نیست و این عمل وقیحانه شما فقط و فقط مهر تایید دیگری است بر اهداف شومی که درپی تحققش هستید. نمی دانم به کدام دین و آیین اعتقاد دارید و اصلا اهل توحید هستید یا نه ؟! اما تا آن جا که می دانم در هیچ یک از ادیان، توهین به مقدسات پذیرفته نیست و همگی این عمل وقیحانه را محکوم می کنند. حالا شما بیایید و بنرها را آتش بزنید و احساسات محبان آل الله را جریحه دار کنید اما آیا در اصل اینکه فاطمه زهرا(س)، سیده نساء العالمین است، تغییری حاصل می شود و چهره بانوی دوعالم به مخاطره می افتد؟ مهم این است که شما با این جسارت توهین آمیزتان یکبار دیگر روایت کوچه و چادرخاکی را برای همه یادآوری کردید و شُدید عدویی که سبب خیر می شود برای محکوم کردن همه کوفیان و کوفی نمایان و انزجار هرچه بیشتر از آن هایی که شما هم در رأسش قرار دارید.

راستی بدانید که اگر تا به امروز مومنان و اهل دلان با برخی از شما مماشات می کردند و شما را در لیست فریب خوردگان می‌گنجاندند تا به امرالهی، مجالی برای بازگشت بدهند، قطعا امروز تاحد زیادی از موضعشان عقب نشینی خواهند کرد و این یعنی شما بازنده این بازی وقیحانه اید. حتما به این جمله دقت کنید! شما بازنده این میدان هستید؛ شمایی که حرمت می شکنید و به بانویی اهانت می کنید که نه فقط مسلمانان بلکه همه دنیا در برابر شجاعت و اقتدارش قد خم می کنند. حالا هم گرچه خیلی دیر است اما بروید و کمی تاریخ بخوانید، شاید دریابید که فاطمه زهرا(س) معنایی جز آزادی و آزادگی ندارد و اوست که در تمام طول تاریخ به نام و مقام «زن» هویت بخشیده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 908410

مهمترین اخبار ایران و جهان: