نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 16:47

احقاق حق و مطالبات مردم در اتفاقات اخیر مهم بود

زاهدان- امام جمعه زاهدان با اشاره به لزوم توجه به مطالبات به حق مردم گفت: با همت مسئولان مطالبات مردم احصا و مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه بصیرت و حق شناسی در نسل جوان به ویژه دانشجویان بسیار ضروری است افزود: دانشجویان، راهبران آینده کشور هستند که اگر با بصیرت و حق شناسی تربیت و رشد کنند، نظام، کشور و انقلاب بیمه است و در تربیت نسل جوان هر چقدر کوتاهی شود، کشور دچار چالش خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن با شعارهای فریبنده به میدان آمده، ادامه داد: کسانی که در سابقه خود، بیشترین دیکتاتوری در حق زن را داشته و سرتا پا ظلم هستند، شعار عدالت و آزادی زن را سر می‌دهند.

آیت الله محامی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات اخیر سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: آنچه در استان اتفاق افتاد، بخشی از اتفاقات اخیر در کشور بود که دشمن با هدف ضربه زدن به امنیت جامعه اسلامی رقم زد.

وی اظهار کرد: آنچه در این اتفاقات مهم بود احقاق حق و مطالبات به حق مردم بود که با حمایت مسئولان کشور و عنایت رهبر معظم انقلاب مطالبات تصویب، اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی با بیان اینکه دشمن از خرابی و کشتن مردم، ملتهب نمی‌شود بلکه از این کاسبی می‌کند، افزود: باید همگان متوجه مکرها و حیله‌های دشمن باشیم و با بصیرت، حق شناسی، پرهیز از دو قطبی شدن و التهاب آفرینی و پایداری و مقاومت در راه حق، دشمن شناس باشیم و بر خلاف خواسته دشمن عمل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893198

مهمترین اخبار ایران و جهان: