نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 09:30

سند مالکیت بهبودستان نمازی شیراز اخذ شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز، از اخذ سند مالکیت بهبودستان نمازی موقوفه مرحوم محمد نمازی در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  محمدحسن شریف با بیان این مطلب اظهار داشت: بهبودستان نمازی به پلاک ثبتی 58 در خیابان قاآنی شیراز واقع شده است و این مرکز درمانی توسط مرحوم محمدحسین نمازی شیرازی که فرد نیکوکاری بوده، در سال 1304 خورشیدی تاسیس شده است. 

وی افزود: با پیگیری های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز و همکاری مجدانه کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک شیراز سند مالکیت این موقوفه به مساحت 2055 مترمربع صادر و اخذ شده است.  

رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف فارس با بیان اینکه بهبودستان نمازی، از قدیمی ترین مراکز درمانی نوین در شیراز بوده است و بخشی از محوطه آن طی سالیان گذشته تخریب و به پارکینگ تبدیل شده بود؛ اظهار کرد: هم اکنون این بخش به مساحت هزار و 155 مترمربع نیز به مساحت بهبودستان اضافه شده است.  

شریف ارزش این رقبه موقوفه را قریب یک‌هزار میلیارد ریال دانست و تاکید کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز در نظر دارد به منظور احیاء و ایجاد پشتوانه مالی جهت بهبودستان نمازی نسبت به اجرای پروژه سرمایه گذاری در قطعه زمین یاد شده اقدام کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 931798

مهمترین اخبار ایران و جهان: