نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 00:27

شرق مازندران غرق در وداع با لاله‌های زهرایی+عکس و فیلم

مردم شهرستان بهشهر  و گلوگاه در شرق مازندران امروز و امشب میزبان شهدای گمنام از تبار پاکی‌ها و برکت بودند، شهدایی که بار دیگر در بزنگاه تاریخ به ادامه رسیدند تا با هم عشق و دلدادگی به وطن را فریاد بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، همزمان با شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) مازندران بار دیگر در فراق فرزندان عاشورایی و زهرایی خود ماتم گرفت و میزبانی از شهدای خوشنام دفاع مقدس برکت شب و روزهای فاطمی ما در این ایام شد.

مراسم وداع با  شهدای گمنام امروز  شنبه سوم دی ماه در گلوگاه و بهشهر برگزار شد و وداع با شهید گمنام  امشب در مسجدجامع رســتمکلا و در جوار تربت آیت الله علامه ایازی با حضور عاشقان به ولایت و شهادت برگزار شد و مردم برای شهدای خوشنام این مرزوبوم که از جان خود گذشتند اشک ماتم ریختند و عزاداری کردند.

مردم شهرستان بهشهر  و گلوگاه در شرق مازندران امروز و امشب میزبان شهدای گمنام از تبار پاکی ها و برکت بودند، شهدایی که بار دیگر در بزنگاه تاریخ به ادامه رسیدند تا با هم عشق و دلدادگی به وطن را فریاد بزنیم.

بار دیگر مردم مومن و ولایتمدار شرق مازندران با حضور حماسی خود نشان دادند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

 

 

 

مردم بهشهر هم آیین وداع با شهدای گمنام را امشب در مصلای بزرگ آیت الله جباری(ره) بهشهر برگزار کردند تا بار دیگر با شهدا و ولایت تجدید پیمان کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کنند و به جهانیان نشان دهند که همواره در مسیر امام و رهبری و شهدا هستند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 931654

مهمترین اخبار ایران و جهان: