نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 20:26

خون شهدا سبب تداوم انقلاب است

اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خون شهدا سبب تداوم انقلاب است و همه ما امروز به وجود چنین انسان‌های وارسته‌ای در جامعه به خود می‌بالیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر شنبه در آئین استقبال از ۱۰ شهید گمنام در فرودگاه اردبیل عزت و اقتدار کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد: خون شهدا سبب تداوم انقلاب است و همه ما امروز به وجود چنین انسان‌های وارسته‌ای در جامعه به خود می‌بالیم.

وی با بیان اینکه باید در تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ ناب به جوانان کوشا باشیم، افزود: شهدا الگوی جامعه هستند زیرا جان خود را در راه دفاع از آرمان و وطن خود فدا کردند و ما باید مسیر زندگی خود را به مانند شهدا ترسیم کنیم و به گونه‌ای پیش برویم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با جایگاه شهدا گفت: امروز بهترین تجارت را شهدا کردند و جایگاه رفیع و والایی را به دست آورده اند و ما افتخار می‌کنیم که خادم شهدای گرانقدر هستیم.

سردار محمدی اصل بیان کرد: کشورهای ابرقدرت برای جلوگیری از حرکت جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های زیادی در منطقه انجام می‌دهند، اما به نتیجه نمی‌رسند و دلیل آن، خون شهدا و دعای خانواده شهداست، ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم تا شرمنده این عزیزان نباشیم.

وی ادامه داد: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی همواره در خاطر ما خواهد بود و برای اثبات ادای دین خود به این عزیزان ما تا ابد خادم خانواده‌های معظم و معزز این شهدا خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر ۶ شهید والامقام در شهرستان اردبیل و پیکر ۴ شهید دیگر در شهرستان‌های خلخال وپارس آباد وبیله‌سوار ونمین تشیع وخاکسپاری می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931410

مهمترین اخبار ایران و جهان: