نیوز سیتی!
27 بهمن 1402 - 13:03

پیولی: لوفتوس چیک مرا را غافلگیر کرد

سرمربی تیم فوتبال میلان از هافبک میانی انگلیسی تیمش به دلیل نقش پررنگی که در پیروزی خانگی برابر رن داشت؛ به شیوه‌ای خاص تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان با پیروزی قاطع 3 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) برابر رن در سن‌سیرو، گام بلندی به سوی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برداشت. روسونری که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سوم شد و به همین دلیل جواز حضور در پلی‌آف لیگ اروپا را کسب کرد، با دو گل روبن لوفتوس چیک پیش افتاد و با پایان ناکامی طولانی رافائل لیائو برای گلزنی، برتری خود را تثبیت کرد. پیروزی میلان اگرچه آسان به نظر می‌رسید اما به هیچ عنوان تضمین شده نبود، چرا که رقیب فرانسوی پس از هشت برد متوالی در تمامی رقابت‌ها به ایتالیا سفر کرده بود.

استفانو پیولی سرمربی میلان در واکنش به برد تیمش به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان، ما فوراً هدف جدیدی برای خودمان ترسیم کردیم که آن پیروزی در پلی‌آف لیگ اروپا بود. تیم بازی خوبی ارائه کرد اما بازی مقابل رن که در ضدحملات بسیار خطرناک نشان می‌داد و روی فرم قرار داشت، کار آسان نبود. به هر حال برای بازی رفت، نتیجه خوبی کسب کردیم اما می‌دانیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و به همین دلیل باید با تمرکز کامل به بازی برگشت برویم.

پبولی در تمجید از لوفتوس چیک که از زمان تغییر پستش از هافبک دفاعی به هافبک هجومی درخشان ظاهر شده است هم گفت: روبن در این مدت اخیر یکسری مشکلات جسمی جزئی داشت و با وجود اینکه نتوانست به طور کامل تمرین کند، بازی می‌کرد. زمانی که او از نظرجسمانی آماده باشد که الان به آن مقطع رسیده، می‌تواند واقعاً‌ تأثیرگذار باشد به خصوص در رساندن خودش به محوطه جریمه حریف. راستش را بگویم، روبن در فاز هجومی بسیار با کیفیت‌تر از چیزی است که انتظارش را داشتم و مرا غافلگیر کرد.

سرمربی روسونری درباره لیائو که پس از یک ماه موفق به گلزنی شد هم گفت: اینکه او بخواهد گل بزند کاملاً طبیعی است اما رافا در این مدت همیشه خونسرد بود و با پاس‌هایش به تیم کمک می‌کرد و در مرکز حرکات تهاجمی تیم ما بود. مسلماً دوست داریم که بیشتر از این او در محوطه جریمه رقبا فعال‌تر ببینیم اما او خودش شروع به انجام این کار کرده است. در کل اما لیائو همیشه در پیروزی‌های تیم نقش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671510

مهمترین اخبار ایران و جهان: