نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 09:49

اسماعیلی: تالار مرکزی یزد هفته آینده توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح تالار مرکزی یزد پس از ۱۸ سال با حضور رئیس جمهور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه سفر خود به استان یزد از طرح تالار مرکزی شهر میراث جهانی یزد نیز بازدید کرد و در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: در دور اول سفرهای هیأت دولت اجرای یک سری پروژه‌های مهم را در دستور کار و پیگیری جدی قرار گرفت که خوشبختانه بخش عمده‌ای از آنها به سرانجام رسیده است.

وی افزود:در دور دوم سفرهای رئیس جمهور نیز بخش مهمی از پروژه‌های بالای ۵۰ درصد را در دستور کار برنامه‌ریزی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم در مصوبات سفر دور دوم کاستی‌های را بر طرف کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افتتاح تالار مرکزی یزد گفت: این تالار که در آستانه افتتاح قرار گرفته با همه جوانب فنی و هنری در بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا ساخته شده است.

اسماعیلی با بیان این‌که بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی در دولت سیزدهم تالار مرکزی یزد به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد:‌ این طرح مهم فرهنگی است که با همکاری استاندار و اداره کل ارشاد استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این زیرساخت به عنوان بهترین زیرساخت فرهنگی هنری حتی در دنیا است که در هفته‌های آینده با حضور رئیس جمهور رسماً افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635654

مهمترین اخبار ایران و جهان: