نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1403 - 10:04

۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: 40 نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، همزمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، 40 نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه های این هفته در استان گفت: محور برنامه های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

سلامی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف، گرامی داشته می‌شود. 

وی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1703298

مهمترین اخبار ایران و جهان: