نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 09:23

موافقت با ۴۶ طرح گردشگری در ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تعداد ۴۶ فقره موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریال صادر شده است.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، صبح دوشنبه ۱۱ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: تعداد ۴۶ فقره موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریال صادر شده است و پیش‌‎بینی می‌شود با اجرای این طرح‎ها برای ۴۵۳ نفر اشتغال‌زایی شود.

وی افزود: موافقت‌های اصولی برای ساخت طرح‌های گردشگری در قالب مجتمع‎های گردشگری، هتل، مراکز سرگرمی تفریحی، سفره‎خانه سنتی، رستوران سنتی و … در سطح استان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ادامه داد: راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت‌‎های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌‎های تاریخی و طبیعی انجام می‌شود.

شریفی با بیان اینکه این استان از هرگونه سرمایه‌گذاری که منجر به توسعه و تقویت صنعت گردشگری منطقه شود، استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد: امید است با همکاری کمیسیون گردشگری زمینه لازم برای تقویت گردشگری این منطقه فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیش از این نیز تعداد ۷ فقره موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال صادر شده است که با اجرای این طرح‌ها، برای ۲۹ نفر اشتغال‌زایی شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622554

مهمترین اخبار ایران و جهان: