نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 10:25

جهادتبیین تنها علاج تبلیغات در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در مقابل هجمه‌های دشمن برای انتخابات، جهاد تبیین تنها راه علاج است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مینودشت، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در نشست نخبگان حلقه‌های میانی با رئیس ستاد انتخابات گلستان با موضوع چگونگی عملیاتی کردن چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات در فرمانداری مینودشت اظهارکرد: ابزار دشمن در جنگ هیبریدی و ترکیبی پیش‌رو رسانه و شبکه‌های اجتماعی است و تلاش دارد تا تولید محتوا و اخبار معلی، تبلیغات سوء علیه انتخابات اسفندماه و عدم مشارکت مردم را رقم بزند.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین تنها علاج در برابر هجمه‌ها و تبلیغات سوء دشمن است و تک‌تک ما وظیفه داریم در برابر جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین انجام دهیم.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیست خاطرنشان کرد: علت اصلی ‌کینه‌توزی و دشمنی‌های استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای غربی در برابر ایران، این است که مردم ایران الگوی استقامت، مقاومت و مبارزه برای کشورهای جهان به ویژه مردم مسلمان جهان شدند و دشمن تلاش دارد تا با کمرنگ کردن مشارکت مردم، اصل نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی را زیرسوال ببرد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در این سالها چقدر به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی فکر کردیم، آنها را بیان نموده و یا به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کردیم؟ 

مهاجر گفت: امروز همه ما مسئوولان و مردم عزیز وظیفه داریم در قالب جهاد تبیین این دستاوردها را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از فروردین امسال به مسئله انتخابات تاکید کردند، بیان کرد: در دوره‌های گذشته از یکی دو ماه قبل انتخابات به این موضوع پرداخته می‌شد اما با توجه به تبلیغات سوء دشمن و اهمیت انتخابات ، رهبر معظم انقلاب چهار موضوع امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را به عنوان چهار راهبرد مورد توجه قرار دادند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ابرازکرد: همه افرادی که مخاطبینی دارند مانند علما، اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان و دیگر اقشار مختلف موظف هستند مردم را به حضور در پای صندوق رای دعوت کنند و نقش بانوان در اجتماع و خانواده در عرصه انتخابات حساس‌تر و مهم‌تر است.

وی یادآورشد: نامزدهای انتخاباتی نیز در صورت عدم تایید از سوی هیئت نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنند.

مهاجر افزود: مشارکت حداکثری در کنار انتخاب اصلح نتیجه‌بخش خواهد بود و مردم می‌بایست از بین افرادی که تایید صلاحیت شدند، بین خوب و خوب‌تر، اصلح را انتخاب نمایند.

وی گفت: افرادی که گفتمان آنها، گفتمان انقلابی و همسو با رهبر معظم انقلاب، گفتمان شهدا و سرباز ولایت باشند باید در کرسی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب شوند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639354

مهمترین اخبار ایران و جهان: