نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 10:46

نواختن زنگ انقلاب در مدرسه‌ای که ۳ دانش‌آموز شهیده دارد

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در هنرستان اندیشه‌نو کرمان برگزار شد، ۳ دانش‌آموز این مدرسه در حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه سال‌جاری شهید شدند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، صبح امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه جاری مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در هنرستان اندیشه‌نو برگزار شد‌.

شهیده عارفه سلمانی‌پور، شهیده زهرا هوشمند و شهیده فاطمه نظری ۳ دانش‌آموز هنرستان اندیشه‌نو هستند که در جنایت تروریستی ۱۳ دی‌ماه سال‌جاری به‌شهادت رسیدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در این آیین اظهار کرد: امروز آیین زنگ انقلاب در این مدرسه دارای ۳ شهیده برگزار شد تا به این شهدا بگوییم اگر شما رفتید، دوستان‌تان با درس‌خواندن و کار و تلاش ادامه‌دهنده راه شما و موجب خوشحالی خانواده شهدا خواهند بود.

رضا رضایی با گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز حوادث فراوانی را به خود دیده که مهمترین آنها جنگ تحمیلی بوده است و بیش از ۲۲۰ هزار شهید از جمله ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید تقدیم کردیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب بالنده و توفنده به‌پیش می‌رود، افزود: در نظام اسلامی هر روز پیشرفت‌های فراوانی در همه جنبه‌ها داریم.

رضایی خاطرنشان کرد: در دهه فجر جاری ۴۴ مدرسه با ۲۸۰ کلاس درس و ۳۰ پروژه ورزشی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۳۰ مدرسه نیز ابتدای مهرماه افتتاح شد.

وی عنوان کرد:  طی ۲ سال گذشته بیش از ۲۶۰ مدرسه در استان کرمان ساخته و یا تکمیل شده و  ۱۰۳ مدرسه هم کلنگ‌زنی شده است.

به گزارش فارس: آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی صبح امروز در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان برگزار شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655410

مهمترین اخبار ایران و جهان: