نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 22:46

عقب ماندگی آذربایجان‌شرقی باید جبران شود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید از مسیر مولدسازی برای جبران عقب ماندگی استان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در دیدار مدیران دادگستری کل آذربایجان شرقی با وی اظهار کرد: تشکیلات قضایی ملجا و پناهگاه مظلومین بوده و به همین دلیل کارگزاران آن مسوولیت بسیار خطیری دارند.

وی با اشاره به توانمندی بالای کارکنان دادگستری استان اضافه کرد: امیدوارم کارکنان تشکیلات قضایی در حداقل زمان ممکن و با حوصله و صبر تمام به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

رحمتی ادامه داد: سند تحول قوه قضاییه، سند خوبی است که خوب پیش می رود و امیدوارم بتواند رضایت مردم را هر چه بیشتر جلب کند.

وی با بیان اینکه پیشگیری بر مبنای فرهنگ سازی در تشکیلات قضایی باید اولویت باشد، گفت: اداره کل تعزیرات آذربایجان شرقی باید نقش اساسی در پیشگیری از هر گونه افزایش خودسرانه قیمت ها داشته باشد.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی افزود: هماهنگی بین قوای مجریه و قضاییه باید به اندازه ای باشد که هیچ کس هیچ اقدام خلاف قانون به فکرش خطور نکند.

وی اضافه کرد: بازدارندگی و اقتدار تشکیلات قضایی باید به گونه ای باشد که هیچ‌کس به شرارت، قاچاق و .‌‌.. فکر نکند.

رحمتی تاکید کرد: مولدسازی فرصت مناسبی برای کمک به تکمیل طرح های دادگستری استان از جمله زندان جدید تبریز است و  باید از مسیر مولدسازی برای جبران عقب ماندگی استان استفاده کنیم. 

پایان پیام/           

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656354

مهمترین اخبار ایران و جهان: