نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 15:54

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۳۱ پروژه سیستان و بلوچستان همزمان با ایام دهه فجر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۹۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر بهره‌برداری و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان, منصور بیجار بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این ایام حدود 160 پروژه کلنگ زنی و 1700 پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید که 9 هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی افزود: پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر بهره‌برداری خواهد شد شامل بخش‌های مختلف زیرساختی و زیربنایی اقتصادی بوده که بیشترین تعداد آن مربوط به سازمان جهاد کشاورزی با 970 پروژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: 75 طرح هادی روستایی، 262 کیلومتر راه روستایی و پل بزرگ لیپار از دیگر پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: 76 مدرسه شامل 245 کلاس درس جدید نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و به ظرفیت آموزشی استان سیستان و بلوچستان افزوده خواهد شد.

بیجار تاکید کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهمی که در ایام دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، پروژه بیمارستان مادر و کودک ایرانشهر است که ضرورتی مهم برای افزایش سرانه درمانی استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1657110

مهمترین اخبار ایران و جهان: