نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 19:27

شناسایی استعدادهای مددجویان در دستورکار کمیته امداد قرار گرفت

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی «ره» کشور گفت: یکی از مباحث مهم در بحث اشتغال شناسایی استعدادهای مددجویان است و در این زمینه مهارت افزایی همراه با حرفه آموزی مدنظر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، امروز در جشن توانمندسازی و خودکفایی ۲ هزار مددجوی مورد حمایت و تجلیل از کارآفرینان طرح‌های خودکفایی و یاوران اشتغال استان البرز، گفت: طی سال جاری ۳۵۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ برای اشتغال مددجویان کمیته امداد و دهک‌های کم درآمد کشور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه نیازمندان توانمندسازی می‌شوند، اضافه کرد: این اقدام به صورت جدی در دستورکار قرار دارد این در حالی است که بسیاری از مدحکویان تنها خواستار داشتن ابزار اشتغال هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) یاد آورشد: این نهاد در قالب ۱۷ برنامه ۱۲۰ نوع خدمت را ارایه می دهد که از جمله آنها می‌توان به تأمین اشتغال، مسکن، تهیه جهیزیه و کمک هزینه بازماندگان از تحصیل اشاره کرد .

صباغیان گفت: اکنون توانمندسازی نیازمندان به جد دنبال می‌شود چراکه رویکرد حمایتی ما به سمت توانمندسازی رفته که در زمینه اشتغال اقدامات خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: یکی از مباحث مهم در بحث اشتغال شناسایی استعدادهای مددجویان است و دراین زمینه مهارت افزایی همراه با حرفه آموزی مدنظر قرار می‌گیرد.

برگزاری مرحله دوم برنامه اهدای جهیزیه به زوج های و برپایی نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان از دیگر ویژه برنامه‌های جشن توانمندسازی و خودکفایی ۲هزار مددجوی مورد حمایت و تجلیل از کارآفرینان طرح‌های خودکفایی و یاوران اشتغال در استان البرز بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637810

مهمترین اخبار ایران و جهان: