نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1397 - 19:17

بوشهر| حاشیه دیدار پارس‌جنوبی- نفت تهران| کم‌‌تماشاگر‌ترین بازی پارسی‌ها در روزی که جام قهرمانی به جم آورده شد! +عکس

تیم فوتبال پارس جنوبی در حالی که با کمترین استقبال از سوی هوادارانش در این فصل روبه‌رو شد, در ورزشگاه تختی جم به مصاف تیم نفت تهران رفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم, تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفته‌اند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* برای اولین بار در طول فصل محسن فروزان به دلیل مصدومیت در درون دروازه پارس‌جنوبی نبود و احمد گوهری سنگربان پارسی‌ها مقابل نفت شد. گوهری بارها از سوی تماشاگران تشویق شد تا روحیه بگیرد.

* این بازی با حضور ٢ هزار هوادار,کم تماشاگرترین بازی پارس‌جنوبی در طول فصل است.

* تماشاگران بارها با سر دادن شعار «مسئولین, مسئولین؛ حمایت, حمایت» خواستار پیگیری مسئولین ارشد استان بوشهر در خصوص رفع مشکلات مالی پارس جنوبی برای فصل آینده لیگ برتر شدند.

* بهروزیان‌فر مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، حسینی فرماندار جم، اکسیر رئیس شورای شهر جم نیز در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی جم از نزدیک شاهد برگزاری این دیدار هستند.

* بین دو نیمه این بازی از بازیکنان تیم امید باشگاه پارس‌جنوبی که به لیگ برتر این رده راه یافته‌اند, توسط مسئولین استانی و شهرستانی تقدیر شد. نکته جالب وجود جام قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ دسته اول امید‌های کشور بود که در ورزشگاه به نمایش گذاشته و به طور نمادین به کاپیتان این تیم تقدیم شد.

* مهدی تارتار, سرمربی پارس‌جنوبی بارها از سوی هوادارن مورد حمایت قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1676610

مهمترین اخبار ایران و جهان: