نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 21:10

یک زندانی ورزشکار به همت گروه نجوا آزاد شد

زندانی غیرعمد ورزشکار اصفهانی به همت گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برنامه آزاد کردن زندانی غیرعمد ورزشکار توسط گروه نجوا و پیش‌کسوتان ورزشی استان اصفهان امشب در اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان برگزار شد.

در این برنامه با حضور برخی از اعضای گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران (نجوا) یک زندانی غیرعمد ورزشکار اصفهانی به همت گروه نجوا و پیش‌کسوتان ورزش استان اصفهان آزاد شد.

علی‌رضا بابایی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان شامگاه شنبه در برنامه حضور گروه نجوا در اصفهان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در راستای آزاد کردن زندانیان غیرعمد افتاده است و در ماه مبارک رمضان بیشترین کمک‌های مردمی برای آزاد کردن زندانی در کشور توسط مردم اصفهان بوده است.

وی تصریح کرد: مردم اصفهان بسیار خیر بوده و بیشترین خیریه به نسبت جمعیت در اصفهان فعالیت می‌کند؛ برخی زندانیان از سر غیرت و جوانمردی و به دلیل عدم کنترل خشم به زندان افتاده‌اند، در این حوزه نیز امکان فعالیت‌های زیادی وجود دارد.

گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت‌های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان (ورزشکار) جرائم غیرعمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در اصفهان حضور پیدا کرده‌اند.

هادی طباطبایی سنگربان اسبق تیم ملی و استقلال، ابراهیم شکوری پیشکسوت پرسپولیس و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال از اعضای گروه نجوا هستند که در سفر به اصفهان با همراهی حجت‌الاسلام احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان استان اصفهان و پیشکسوتان ورزش استان نظیر محرم نویدکیا، قاسم حدادی‌فر، رسول جزینی و علیرضا استکی در برگزاری برنامه‌های گروه نجوا همکاری خواهند کرد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628854

مهمترین اخبار ایران و جهان: