نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:23

کوتاهی مسوولان، خدمت به دشمن است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بی‌تفاوت‌کردن مردم نسبت‌به سرنوشت و آینده کشور را دسیسه دشمن خواند و گفت: مسوولان با جدیت تمام برای ایجاد امید و تصریح‌ کردن افق‌‌های روشن نظام و انقلاب اسلامی بکوشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرماناشه، آیت‌الله سید هاشم  حسینی‌بوشهری‌ رئیس جامعه مدرشین حوزه علمیه قم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن کرمانشاه، مقارن با چهل‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به تهدیداتی که امروز ایران اسلامی را هدف قرار داده است، اظهار کرد: آنچنان‌که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌) مکررا بر امیدبخشی تأکید دارند، لازم است مسوولان نیز با جدیت تمام برای ایجاد امید و تصریح‌ کردن افق‌‌های روشن نظام و انقلاب اسلامی بکوشند.

وی با بیان این که دشمن از هیچ حربه‌ای برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی دریغ نمی‌کند، افزود: باید مراقب باشیم که بعضی از مسئولین با کوتاهی در خدمات‌رسانی به مردم در زمین بازی دشمن قرار نگیرند و ناخواسته باعث تحقق اهداف شوم او نشوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بی‌تفاوت‌کردن مردم نسبت‌به سرنوشت و آینده کشور را دسیسه دشمن خواند و اظهار داشت: همه ما باید بکوشیم تا ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در جامعه پاسبانی شوند و اجازه ندهیم که ضد ارزش‌ها بروز پیدا کنند و قوت بگیرند. 

آیت‌الله حسینی‌بوشهری باتصریح اینکه دشمن با استفاده از تبلیغات گسترده‌ رسانه‌ای می‌کوشد تا غرب را قبله آمال نسل جوان کند، گفت: ما با تکیه‌ بر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، اجازه نخواهیم داد تا فرهنگ غرب بر جامعه مستولی یابد و نسل جوان ما در دامن دشمن بیفتد.

وی اختلاف بین مسوولان را مایه شادمانی دشمن خواند و بیان کرد: امروز هدف اصلی دشمنان، خدشه‌دارکردن وحدت ملی ما است چراکه وحدت ما موجب یأس و ناکامی آنان است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ذکر این نکته که قهرمانان و دلاوران کرمانشاهی در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران بزرگمان در دست دشمن بیفتد، خاطرنشان کرد: امروز نیز با حفظ و تقویت همدلی و با تمام وجود از مرزهای اسلامی و اعتقادی دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت دشمن به اهداف پلیدش برسد.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668154

مهمترین اخبار ایران و جهان: